شهر جدي پرند - پرند به شهرداری سپرده شد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






فتحعلی همتی با بیان اینکه اگر در پیدا کردن ساختمان جدید شهرداری پرند به نتیجه برسیم مراسم معارفه نیز تا هفته آینده برگزار می‌شود، اظهار داشت: با مدیرعامل شهر جدید پرند کاملاً هماهنگ هستیم به طوری که ساختمان شهرداری را نیز قرار است آنها در اختیار ما بگذارند.

*شهردار سه فاز پرند هستم

وی در پاسخ به این سؤال که آیا حضور توأمان شهردار با مدیرعامل در شهر پرند موجب موازی‌کاری و ایجاد مشکل نمی‌شود تأکید کرد: فاز صفر، یک و دو شهر پرند تحویل شهرداری می‌شود و تمام موارد این نقاط برعهده شهرداری خواهد بود. به گفته وی، فازهای 3، 4، 5 و 6 همچنان در اختیار شرکت عمران شهر جدید پرند خواهد بود.

*دریاچه مصنوعی را در اولویت کاری خود قرار خواهم داد

همتی در پاسخ به این سؤال که چه برنامه‌ای برای فازهای صفر، 1 و 2 پرند دارید، گفت: فاز دو شهر پرند بسیار زیبا احداث شده است و همه امکانات رفاهی، آموزشی و خدماتی را دارد. وی افزود: در فاز صفر و 1 این موارد خیلی کم دیده شده است و باید در فضای سبز خیابان‌ها یک مقدار کار بیشتری انجام شود.

وی تصریح کرد:‌ بحث دریاچه مصنوعی را در اولویت کاری خود قرار خواهم داد چرا که با وجود دریاچه مصنوعی باید اقلیم آن را تغییر داد و با درختکاری و فضای موجود این شهر را بیش از پیش به جلو ببریم. همتی گفت: این شهر کاملاً براساس اصول شهرسازی ساخته شده است و همه چیز برای یک زندگی خوب مهیا است.

*اجازه نمی دهم حالت شهرسازی پرند تغییر کند

شهردار جدید شهر پرند در پاسخ به این سؤال که در شهرهای جدید یک سری استانداردهای شهری و یا بلندمرتبه‌سازی دیده می‌شود آیا فکر نمی‌کنید وجود شهرداری باعث نمی‌‌شود که این تصور به وجود بیاید که در پرند نیز فروش تراکم افزایش یابد، گفت: به هیچ عنوان اجازه نخواهم داد که در فاز صفر، یک و دو آن حالت شهرسازی تغییر کند چرا که با اصول شهرسازی احداث شده است. وی ادامه داد: باید این فازهای صفر، یک و دو را همین‌گونه که هست حفظ کنیم.

*فازهای 3 ، 4 ،5 و 6 پرند بر روی بحث 15 طبقه وارد شده است

همتی خاطرنشان کرد: فازهای 3 ، 4 ،5 و 6 بر روی بحث 15 طبقه وارد شده است که این‌ها از دست ما خارج است،اما همانطور که می‌دانید در شهرهای کویری مثل پرند زمین به اندازه کافی وجود دارد و در ارتفاع رفتن ،هزینه‌های مصرف برق را به دلیل استفاده از آسانسور و کولرهای گازی به شکل قابل توجهی افزایش می‌دهد. وی ادامه داد:اگر واقعاً شهر پرند را دوست داریم باید تلاش شود اقلیم این شهر را حفظ کنیم پس تلاش می کنم تا نهایتاً‌ در سه فاز صفر،1 و 2 نهایتا سه طبقه براساس همان استانداردهای اولیه را حفظ کنم.

منبع ک شاسا




:: موضوعات مرتبط: درباره شهر جدید پرند , مسکن مهر پرند , اخبار شهر جدید پرند , آخرین خبرها , ,
:: برچسب‌ها: شهر جديد پرند , مسکن مهر پرند , شهر جديد پرند , مسکن مهر پرند , شهر جديد پرند , مسکن مهر پرند , شهر جديد پرند , مسکن مهر پرند , ,
:: بازدید از این مطلب : 1322
|
امتیاز مطلب : 38
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
ن : عارف کریمی
ت : چهار شنبه 11 مرداد 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');